Csúcsott döntött a Balaton Sound

Már korábban is sejthető volt, hogy nézőcsúcsot produkál az idei MasterCard Balaton Sound. A prémiumfesztivál két napjára előzetesen minden jegy elkelt, öt nap alatt 127.000-en vettek részt az eseményen. 

972083_165968096905049_851907778_n

Korábban ismeretlen jelenség volt a hazai fesztiválpiacon, ami a nagy európai rendezvényeknél már megszokott, hogy a rendezvény előtt hetekkel elfogynak a jegyek és akik későn kapnak észbe, már nem jutnak be kedvenc fesztiváljukra. A MasterCard Balaton Sound méltán rászolgált, hogy kategóriájában a legjobb európai fesztiválnak választották. Minden bizonnyal ennek, s a páratlan panorámájú Zamárdi szabadstrandnak valamint a minden igényt kielégítő, világszínvonalú programkínálatnak is köszönhető, hogy – idehaza példátlan módon – a bérletek már hetekkel a kapunyitás előtt elkeltek és ugyancsak már az indulás előtt teltházas volt két nap.

A szervezők elmondták, hogy az idei érdeklődés alapján biztosra vehető, hogy akár további több tízezer vendég is ellátogatott volna Zamárdiba, a MasterCard Balaton Soundra. Egyes külföldi országokban a tavalyihoz képest duplájára nőtt a jegyeladásuk, de legalább ennyire örömteli számukra, hogy a hazai fiatalok tízezrei is egész évben ezt a négy napot várják. „Ennek ellenére nem tervezünk a fesztivál méretén változtatni. Hét évvel ezelőtt prémiumfesztiválként pozícionáltuk az eseményt, és ennek azóta is szeretnénk megfelelni, ehhez pedig fontos az is, hogy a mostaninál  nagyobb nézőszámmal ne tervezzünk” – mondta Lobenwein Norbert, főszervező. A szervezők elmondása szerint a hazai és külföldi látogatók, fellépők kivétel nélkül arról számoltak be, hogy a fesztiválnak otthont adó helyszín és az egyedi építmények, programhelyszínek igazán egyedülálló élményt nyújtottak. „A célunk az, hogy hosszú távon is méltók maradjunk az Európa legjobb közepes méretű fesztiválja címre” – tette hozzá Fülöp Zoltán, a Sound másik főszervezője. „Büszkék vagyunk arra is, hogy az esemény a Balaton Régió legjelentősebb eseménye, amelyre idén 127.000-en látogattak el.”

Megtudtuk azt is, hogy a szervezők idén augusztusban újabb fesztiválokat, egy igazi „balatoni ünnepet” indítanak útjára a régióban, Nagyon Balaton címmel.

„Mivel 2013-ban nem csak MasterCard® PayPass™ és Maestro® PayPass™ márkáinkkal vagyunk jelen a Sziget fesztiváljain, hanem a Balaton Sound névadó partnere is lettünk, ezért kiemelten fontos volt számunkra, hogy minél több fesztiválozónak mutassuk be a PayPass világát az eseményeken. Nagy örömünkre szolgál, hogy az erőfeszítéseink már az első rendezvényen igen sikeresek voltak” – mondta Hemberger András, a MasterCard Europe igazgatója, aki hozzátette„A Sziget Szervezőiroda tájékoztatása szerint a VOLT Fesztiválon a PayPass tranzakciók részaránya 150%-kal növekedett a tavalyi évhez képest.”

Maradj még, olvass még! Csak neked ajánljuk:

Before I die: a Sziget is az albumba került A világon több mint 400 helyen épített Before I Die „fal” közül a budapesti Sziget Fesztiválon felállított alkotás is bekerült a nemrég napvilágot látott Before I Die albumba. ‘Before I die I want to...’ azaz „Mielőtt meghalok, szeretnék…” A Befor...
GOURMET FESZTIVÁL – jazz, kovász, eper a Millenárison Az OTP Klub Gourmet Fesztiválon idén is a minőségi ételeké és italoké a főszerep, ahol jobbnál jobb borok, mézek, sajtok, pálinkák, cukrászsütemények, és egyedi ételkülönlegességek, változatos zenei és gasztroprogramok csalogatják az ország minden ré...
Pünkösdi királykodás Nem tudom ki mint van vele, de Húsvétkor én általában azt kívánom, hogy legyen Pünkösd. Mert Húsvétra már bőven tele a hócipőm a zárt helyeken tartott koncertekkel, és várom az idénynyitó fesztivált, mint a Messiást. Szállásunk már rég biztosítva - ...