Gödör Kemping a nulladikon

Semmi  mást nem akartam csak maradni, heverni a parton, inni a fröccsömet és lógázni lábamat a Velencei tóba. A Gödör Kemping engem megvett kilóra, de ez várható volt, miután hozták a hiteles Gödör hangulatot és esetlenséget is. Imádom, hogy ilyenek!

6 körül érkeztünk és a kempingben olyan csend honolt, hogy jó ideig mi is csak suttogva mertünk társalogni. A strandon senki, a tóban is csak pár esti fellépő fürdőzött, egy-két munkás dolgozgatott a színpadon. Teljes nyugalom, zöld fű, tavon naplemente, maga az idill. Hogy lesz ebből fesztivál?

Új helyen első a körülnézés. Színpad, sátor megtalálva, irány a pultok, ennénk – vacsoraidő -, innánk. A kajás pult összeszerelésre várt, látszott azon aznap már nem készül semmi. A pálinkák ára 700-1.100 között (4 cl), sokalltuk, egyébként is kajához szerettük volna, így elindultunk a strand többi része felé. Az árusok természetesen épp zártak, ott álltunk a strandon éhesen, szomjasan, értetlenül. Nem akartuk hinni, de a tény az tény volt, nulladik napon a strandon kaját venni nem lehetett. A helyzet tarthatatlanságára rádöbbenve aztán a gödrösök éjjel osztottak szendvicset és volt gulyás is, természetesen ingyen. Persze a kaját ez nem pótolhatta, de gesztusnak jó volt még akkor is, ha hozzánk csak a gulyás illata ért el, abból enni nem sikerült.

A nulladik napi buli szűkkörű ismerkedési esthez hasonlított, bár a társaság jó része egyébként is ismerte már egymást. Kevesen voltunk, de a jó hangulatot nem a tömeg függvénye. Márpedig mi nagyon jól éreztük magunkat. Hozzájárult ehhez életem első végighallgatott, sőt táncolt Colorstar koncertje, valamint nagyon sok pálinka és kisfröccs. Az este tökéletességét nagyszerűen érzékelteti – szerintem -, hogy reggel az autóban – igen, ott aludtunk – nevetve ébredtünk arra, hogy 5 percenként vonatok húznak el a fejünk felett. Már csak azon izgulok, hogy a látogatottság elég legyen arra, hogy jövőre is legyen Gödör Kemping – a szervezők határozottan erre készülnek – és én ott lehessek elejétől a végéig.

És még valami: a szervezőkkel beszélgetve annyit tudtunk meg, hogy a Gödör Klub nyitása szeptemberről október végére, november elejére csúszik. Türelmetlenül várjuk.

Maradj még, olvass még! Csak neked ajánljuk:

Best Of Gödör Kemping Jövő héten startol Agárdon a Gödör Kemping, mely az idei nyár egyik újonca fesztiváltéren (bár lehet, hogy a zenés nyári tábor jobb jelző rá). Mindenesetre mi lelesünk majd, hogy beszámoljunk Nektek Gödörék legújabb próbálkozásáról. Addig is jöjjön a...
Gödör Kemping augusztus 21. és 26. között Agárdon! Májusban már kiujjongtuk magunkat a Gödör Klub által szervezett fesztivál bejelentésekor, azóta viszont újabb infók érkeztek, így ismét összeszedjük, miért is érdemes piros postásirónnal bejegyezni a naptárba, mit is csinálunk augusztus 21. és 26. kö...
Woodstock vagy napközis tábor? – Gödör Kemping beszámoló és értékelő... Idén nem mindennapi őrülettel zártuk a fesztiválszezont: boci 29 kollégával előbb az Agárdon első ízben megrendezett Gödör Kempingen tettük tiszteletünket, majd röpke 4 órás gyötrelmesen hosszú és másnapos vonatozás után bevezettük a Szegedi Ifjúsági...