Percről Percre a Sziget fesztiválon!

Megnyugtathatunk mindenkit, az idei Sziget sem maradhat a Fesztblog legendás rovata, a Percről percre nélkül! Most is ott vagyunk mindenhol, most is megírunk mindent, amit hallunk, úgyhogy nem maradtok le semmiről, ami a Hajógyári szigeten történik ezekben a napokban. Akkor főleg nem, hogyha követtek minket a Twitteren is!

10:50 A legendás fesztblogos összetartás ékes bizonyítéka, hogy Lam befogad ma éjszakára. Messze a legerősebb nap, Subways, Editors, Klaxons, Manic Street Preachers, Placebo a nagyszínpadon.

08:25 Meghatározhatatlan nemzetiségű szőke sráccal futok össze a nagyszínpad mellett, aki félhangosan mormogja maga elé a vélhetőleg egy kedves honfitársunktól betanult mantrát, miszeint “a k***a isten büdös f****t”. Almost perfect, nyugtatom meg.

06:30 Egy svéd, egy török és egy német srác kukákon dobolnak. Többen csatlakoznak hozzájuk, a hangulat a tetőfokára hág, bár a közeli pizzéria pultosa és a szomszéd asztalnál ülő kapatos magyar úriember nemtetszésüknek adnak hangot.

03:25 Egy részeg német srác nekizuhant a sátramnak és mivel legalább 120 kilót nyomott az istenadta, a régi bajtárs meg is adta magát. Minden ismerős elérhetetlen, irány az éjszaka, amíg nincs szállás.

————————————————————————————————

00:20 A szeparéban maga Bobby Gillespie, a Primal Scream énekese bukkant fel. Nem szólítom meg, egyébként is mély beszélgetésbe merült egy csinos sajtós lánnyal. Nagyon sovány.

14:30 Gumicsizmát hozzatok, most ugyan még nem kell, de a mai időjárás nem kifejezetten hálás. Sár már van, volt egy kis torrential rain (úgy egy órán át zuhogott), de a németek ettől függetlenül vígan frizbiznek, a franciák meg még mindig nem tudnak angolul. Ma Primal Scream, Pendulum és Prodidzsáj, lehet, hogy dagonyában csapatjuk.

12:00 Biztonság ide vagy oda, félelmetes ennyi egyenruhást látni egy helyen. A BRFK sajtótalálkozóján jártunk.

—————————————————————————————————————–

19:00 A Ting Tings nagyon aranyos zenekar.

16:20 Ma egy kicsit esett, most derült az ég, de a felhők baljósak. Mindjárt kezd a Ting Tings, most kezd beindulni az élet.

———————————————————————————————–

13:06 Megjött az első beszámoló a Tankcsapda koncertről!

13:00 Hangosabb lehet a Sziget?

12:45 Gumicsizma nélkül senki se induljon el a Szigetre, újra elkezdett esni az eső.

11:16 Információhalmaz mindenkinek, aki Szigetel.

10:45 Halkul az eső, ellenben a tuc-tuc felerősödött. Nem fogunk mi már aludni.

10:23 Végigsorozott (lökdösött) pár tucat vidám német fesztiválturista a táskájával befelé menet.

09:50 Sátorveréssel próbálkoznak sokan, de nem annyira egyszerű ez sárban.

07:14 Egy videó már fel is került a tegnapi koncertről, íme.

07:01 Esik az eső a Szigeten. Nem jó dolog erre kelni. Iszonyat sár van már most.

—————————————————————————————————————-

00:36 Dalmát pince. Nem értem ezt a helyet, mindenki asztalon táncol, mindenki tompát iszik (ne akard tudni…), és mindenki boldog. Valahogy nem ragad rám a lelkesedésük

23:31 A PestiEst-VOLT teraszon Dj Jeszi teszi (háh!) a rosszabbnál rosszabb zenéket. Az emberek mégis táncolnak rá, hölgyek meglepő módon ruhák nélkül.

22:19 “A rossz kedv menjen a picsába”, nyilatkozott meg alanyi költőnk a színpadon.

22:13 Benne leszünk a koncert dvd-ben! Integetek anyámnak.

21:55 Elfogyott a fröccs, kijöttünk utánpótlásért. Nem tudom, hogy fogunk visszajutni.

21:24 Holtversenyben harmadik vagyok a “ki ismer fel több Tankcsapda dalt” versenyben. Fiatalb bátyám vezet, ötnél tart (tíz dalt játszottal el eddig kb.)

21:02 Legendás tehetségem van abban, hogy bármilyen koncerten oda álljak, ahol közlekednek az emberek. Most öntöttek le sörrel.

20:31 A Sapka pontosan kezd, meg is lepődtünk. Tüzijáték, felhőcukor, ringlispil. Ki kell mondani, jól szól a cucc.

20:13 Dilemma van, nem tudjuk mikor kezdődik a Tankcsapda koncert. Úgyhogy konszenzusos megállapodásra jutottunk: iszunk tovább.

19:25 Hilltop a bázis. Kezdünk berúgni, pedig még csak az első literes fröccsöt isszuk. A színpadon talán a Kowalsky játszik, de nem nagyon pörget be senkit sem.

18:15 Rengetegen vannak a K-hídnál, és a fesztivál területén is. Nyitónapon (akárhogy is hívják) ennyien még nem voltak szerintem.

Maradj még, olvass még! Csak neked ajánljuk:

Tekerd meg a volumét – hangosabb lehet a Sziget Kinek a pap, kinek a papné, mindenesetre meglepő, hogy az évek óta zajló huzavona és pereskedés közepette szép csendben (haha) megszületett egy rendelet, melynek egyik legfontosabb vonzata, hogy az idei Sziget elvben hangosabb lehet az eddigieknél. P...
Civil – Sziget 1 Egy nap nagyszínpad nélkül, annyira nélküle, hogy még a környékén sem jártunk. De nem is hiányzott. Korán érkeztünk,  csapat szokás szerint az Alig legálisban gyülekezett, majd mikor teljes lett a létszám megtámadtuk a múzeumkat. Természetesen Capa...
A fesztivál derekán: a harmadik nap a Szigeten A péntek, a péntek. A világon mindenhol a party, a szórakozás napja ez. A Hajógyári szigeten sincs ez másképp, csak annyi különbséggel, hogy a Szigeten a környező napokon is nagy a buli, legyen az csütörtök, vagy éppen szombat. Lássuk mi vár ránk a h...