Bemutatkozom

Sziasztok, abszinth vagyok, ez a 14. szigetem – illetve csak a 13. Az elsőn, 1993-ban kint voltam, egy hétig, sátorral, de az 1994-esre nem mentem, hjja, zsenge korom ellenére is volt már annyi jó érzés és ízlés bennem, hogy két lovaskocsival sem tudtak volna elvontatni valamire, ami woodstockra hivatkozik.
2004-ben és 2005-ben (+a fentebbi bejegyzések) már majdnem olyan öreg voltam, mint most, csak óvatosan közelítettem a helyszínt, és rövid ideig bírtam. Ezek fényében igazán köszönöm ezt a lehetőséget.
Még jó, hogy így megkésett a bemutatkozásom, az első két nap után bizton állíthatom, 2006-ban én leszek az, aki az aggódó anyukák nevében ír beszámolókat a szigetről. Már ha kifekszem végre az első napot – a nehezén túl vagyok, de még egy kis láz kínoz, úgyhogy ma még pihenek.
Pulóvert vigyetek, hideg van éjszaka.

Maradj még, olvass még! Csak neked ajánljuk:

Angolkodás magyar módra :: Zagar, The Puzzle :: Volt egyszer egy zenekar amit úgy hívtak hogy The Beatles. Valami komoly mutáció következtében sokan gitároznak úgy mint George Harisson, dobolnak úgy, mint Ringo Star tette - rulez!- és énekelnek mint Paul McCartney vagy John Lennon. Angliában Oasis...
Józanon péntek este fáradtsággal küzdve majdnem bealudtunk, de aztán mégsem, és olyat tettünk mint még soha: kocsival mentünk színjózanon, és ez az állapot maradt egész éjjel. Mondhatni kísérleti jelleggel. Magic Mirror felől közelítettünk: tömegnyomor, át a...
20 perc alatt Sziget, internetsátor. Time left: 14 min. 35 sec. Lássuk, mire lesz elég. Berontottam ide a sátorba, leültem az első szabad géphez, épp beléptem a freeblogon, amikor megszólított egy fiú, számos kártyával a kezében, hogy bocs, ez az én gépem. Kénytel...
  • iden is jatszunk angyalkasat, ugye. es meg mindig en vagyok a nagyobbik ;]

• 93-ban csak három napos volt a sziget, de sebaj 😉

• FENTE LEVENTE

Feküdj hasra,szállj magadba
    tekintélyed dobjad latba.
    Dobjad-fogjad,száll a labda;
    Látod magad száz alakba.

(FENTE LEVENTE)

• abszinth

eszpee, 93-ban egy hetes volt a sziget. mivel már olyan öreg vagyok, hogy nagyon nehezen emlékszem vissza az évszámokra, direkt megnéztem, hogy ne tévedjek 🙂 vagy a nol sziget-története hazudik, és csúsztak egy évet.

• 93-ban az első sziget három napos volt – persze az is lehet, hogy az én emlékeim tévednek.

aug. 19-26., akárhogy számolom, az nem három nap. 1800 forint volt a hetijegy, ilyen nyakbakasztós, majd megkeresem otthon, és beszkennelem. ha neked bizonyíték kell 😀

• abszinth, határozottságod rendesen kikezdi az önbizalmam, de én is előkeresem az én jegyem 🙂